تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ وزیر ارشاد نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ شد «در آغوش درخت» در راه چین جشن تولد ۴۵ سالگی هانیه توسلی + عکس خبرنگاران مشهد، نائب‌الزیاره خبرنگاران شهید غزه شدند + فیلم اکران مستند امیدبان در سینما مهر کوهسنگی مشهد آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کپی برابر محرومیت؟ | ماجرای کپی‌برداری از یک نمایشنامه و واکنش‌ها به حکم شورای نظارت بر تئاتر مشهد کنسرت «پازل» روی صحنه سالن میلاد + زمان برگزاری
سرخط خبرها

نخستین گروه حاجیان، فردا (۱۸ تیرماه) وارد مشهد می‌شوند | استقبال کنندگان، اجازه ورود به سالن فرودگاه مشهد را ندارند

  • کد خبر: ۱۷۳۱۹۳
  • ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
نخستین گروه حاجیان، فردا (۱۸ تیرماه) وارد مشهد می‌شوند | استقبال کنندگان، اجازه ورود به سالن فرودگاه مشهد را ندارند
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی از آغاز پرواز‌های حجاج اعزامی از مشهد به کشور خبر داد.

محمود امانی بنی در گفت و گو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: نخستین گروه حاجیان استان‌های خراسان‌رضوی و شمالی ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۲ وارد فرودگاه بین‌المللی مشهد می‌شوند.

وی ادامه داد: بخش زیادی از حاجیان سالمند هستند، دمای هوا نیز رو به افزایش است از این رو سرعت عمل در ترخیص زائران از فرودگاه ضروری است که ازدحام جمعیت مستقبلان این روند را کند و مختل می‌کند.

امانی بنی تاکید کرد: استقبال کنندگان حاجیان از حضور در فرودگاه برای برگزاری مراسم استقبال خودداری کنند که این تدبیر به منظور خدمت رسانی بهتر به آنها گرفته شده است.

گفتنی است، امسال از ۲ استان خراسان رضوی و شمالی در قالب ۷۵ کاروان از ۱۳ الی ۲۵ خرداد ماه عازم سرزمین وحی شدند. از این تعداد کاروان ۶۶ کاروان از خراسان رضوی با ۹۸۴۵ زائر و ۹ کاروان از خراسان شمالی با ۱۲۹۷ زائر از فرودگاه مشهد عازم عربستان شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->